انواع کسب و کار های اینترنتی
نوشته شده توسط : ساحل

وقتی سوداگری آنلاین تان را تاسیس میکنید حتی در خواب هم میتوانید از اینترنت کسب درآمد کنید. وقتی سوداگری اینترنتی تاسیس میکنید حتی در مهمانی و مسافرت هم در حال درآمدزایی هستید. انگاشت کنید یک شب به مهمانی رفتید، وقتی از مهمانی بر میگردید حساب بانکی خود را چک میکنید و میبینید که چقدر از راه اینترنت پیشه کردید! این یکی از بهترین حس هایی که یک فرد پس از اینکه خیلی بنیادین کسب و کار اینترنتی خودش مسیر میندازه بهش میرسه!

هدف اصلی من هم از نگارش این نوشتار دقیقا همینه! هدفم اینه که شما همین امروز آغاز کنید و کسب و کار اینترنتی خودتون راه اندازی کنید و برای رسیدن به هر خواسته و هدفی که دارید سعی کنید. مطمئن باشید بی گمان نتیجه میده و شما میتونید از راه اینترنت به درآمد نامحدود برسید

 

همانطور که میدانید بسیاری از افراد هدف کسب درآمد اینترنتی را دارند اما نمیدانند که چه ایده ایی را آغاز کنند. خیلی از افراد به تعقیب ایده ناب میگردند. اگر هدف انواع کسب و کار های اینترنتی دارید که یک کار اینترنتی مناسب گزینش کنید و سوداگری اینترنتی پولسازتان را راه اندازی کنید پیشنهاد میکنم حتما این مقاله را تا ته مطالعه کنید. البته قبل از اینکه شما را با این ایده ها اشنا کنم میخواهم به شما آموزش بدهم که بهترین ایده را چطور برای سوداگری و پیشه اینترنتی خودتان برگزیدن کنید.

3 مدل پولساز سوداگری اینترنتی

اگر منظور راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارید اما هیچ ایده‌ای ندارید ما به شما رهنمود میکنیم حتما ویدیوی بالا را الی پایان ببینید! راه و شیوه های زیادی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی به شما شناسایی کردیم ولی در ویدیوی بالا شما را با 3 مدل اصلی کسب و کارهای اینترنتی آشنا کردیم. 3 مدل کسب و کارهایی که به شما شناسایی کردیم 100 درصد تضمینی هستند و اگر خیلی اصولی سوداگری اینترنتی‌تان را تاسیس کنید به درآمدهای زیاد فوقانی از اینترنت خواهید رسید. حتما ویدیو بالا را الی ته ببینید. البته در پیوسته شما را با 12 ایده کسب و کار آنلاین آشنا کردیم.

6 انگیزه مهم برای تاسیس سوداگری اینترنتی

سرمایه اولیه برای راه اندازی سوداگری آنلاین

خیلی از رفقا فکر میکنند که برای راه اندازی کار اینترنتی احتیاج به سرمایه های فوقانی مثل تبلیغات، طراحی سایت های حرفه ای و… است. در صورتی که اگر بخواهید یک کسب و کار آنلاین پولساز راه اندازی کنید به سرمایه زیادی احتیاج ندارید.

بر خلاف تاسیس کسب و کار های سنتی احتیاج به سرمایه زیاد فوقانی دارید در کسب و کار های اینترنتی چنین نیست! انگاشت کنید شما میخواهید یک مغازه فروش لباس راه اندازی کنید! تا به حال فکر کردید که اگر بخواهید یک فروشگاه فیزیکی جامه تاسیس کنید به چقدر سرمایه بیچارگی دارید؟!

 

ممکن است به ده ها میلیون تومان لغایت 100 ها میلیون تومان سرمایه اولیه دربایستن باشه، همانند سرمایه اولیه رهن و اجاره مغازه، هزینه مالیات، هزینه رسید آب، برق و گاز و هزینه های اضافی دیگه. در صورتی که با خرج بسیار کمی میتونید یک فروشگاه اینترنتی لباس تاسیس کنید. بعد اگر شما هم میخواهید یک کار اینترنتی پر درآمدی راه اندازی کنید اصلا جای نگرانی نیست!

تنها هزینه ای که برای آغاز یک کسب و کار آنلاین بیچارگی دارید هزینه تاسیس و ساخت سایته، البته این نکته هم به شما بگم که برای راه اندازی و ساخت تارنما نیازی نیست یک فروشگاه اینترنتی تخصصی همانند دیجی کالا راه اندازی کنید. شما خودتون بدون اینکه کدنویسی و برنامه نویسی بلد باشید میتونیدیک سایت کاملا حرفه ای با همه امکانات در کمتر از یک سایعت تاسیس کنید. البته در پیوسته در باره راه اندازی و ساخت سایت اغلب به شما توضیح دادم.

 

تجهیزات لازم برای تاسیس سوداگری اینترنتی

خیلی از افرادی که هدف تاسیس کسب و کار اینترنتی را دارند فکر می‌کنند که برای تاسیس کسب و کار اینترنتی باید بهترین ساز و برگ ممکن مانند بهترین دوربین فیلم برداری، تجهیزات فیلم برداری، بهترین کامپیوتر یا لپ تاپ و… را داشته باشند. اما در این ویدیو به شما گفتیم با کمترین تجهیزات ممکن میتوانید یک کسب و کار اینترنتی پولساز و پردرآمد تاسیس کنید. اگر خیلی جدی قصد تاسیس سوداگری اینترنتی‌تان را دارید من به شما رهنمود میکنم حتما این ویدیو را تا خاتمه ببینید. در این ویدیو در مورد تجهیزاتی که نیاز دارید گفتگو کردیم.

کسب و شغل اینترنتی چیست؟
با توجه به پیشرفت تکنولوژی اینترنت به یک منبع پولساز تبدیل شده است. شاید بپرسید که اصلاً سوداگری اینترنتی چیست؟ به گردآور کارهایی که در فضای اینترنت جهت درآمدزایی و ارائه فرآورده و خدمات به صورت کاملا آنلاین صورت می گیرد سوداگری اینترنتی می گویند. با یک تحقیق ساده می بینید که بیشتر کسب و کارهای سنتی و فیزیکی به سمت کسب و کار های اینترنتی کشیده شدن و این اثر این است که به بازبینی زمان کسب و کارهای اینترنتی جایگزین کسب و کارهای سنتی می شود.

اینترنت یک فرصت بسیار عالی است برای افرادی که سرمایه زیادی برای تاسیس کسب و کار اینترنتی ندارند. اگر به دنبال کسب درآمد هستید و میخواهید یک کسب و کار تاسیس کنید بهترین گزینه می‌تواند راه اندازی سوداگری اینترنتی برای شما باشد.

 

چرا باید به فکر راه اندازی سوداگری اینترنتی باشیم؟
چرا باید به اندیشه راه اندازی کسب و کار اینترنتی باشیم؟

جواب این سوال خیلی روشن و مشخصه، در ادامه تمام دلایل اینکه چرا باید به اندیشه راه اندازی سوداگری آنلاین در اینترنت باشید را گفتم!

کسب و کارهای آنلاین اصلا بیچارگی به سرمایه بالایی نداره، شما با سرمایه زیاد کمی میتونید یک کسب و کار اینترنتی پولساز تاسیس کنید. البته در پیوسته در مورد سرمایه لازم برای راه اندازی سوداگری اینترنتی گفتم که به چقدر سرمایه اولیه بیچارگی دارید.
در هر سنی میتونید کسب و کار آنلاین خودتون تاسیس کنید. برای تاسیس سوداگری اینترنتی هیچ محدودیت سنی هستی نداره و میتونید همین الان کسب و کارتان را در اینترنت تاسیس کنید.
در کسب و کارهای آنلاین اصلا جنسیت مهم نیست! شما چه خانوم باشید و چه اقا میتوانید کسب و کارتان را در اینترنت راه اندازی کنید.
یکی از باورهای اشتباه نسبت به سوداگری اینترنتی اینه که خیلی از افراد فکر میکنند کسب و کارهای اینترنتی منسوخ شده است و کسی حاضر نیست از راه اینترنت محصولی را تهیه کند، ولی شما با یک جستجو ساده میتونید ببینید که دیجی کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران روزانه بالای 30 میلیارد تومان فروش اینترنتی دارد.
در کسب و کارهای اینترنتی هیچ سقف درآمدی هستی ندارد! اگر اصولی سوداگری آنلاین‌تان تاسیس کنید بعد از 1 لغایت 2 سال خیلی راحت میتوانید به درآمدهای بالای 100 میلیون تومان برسید.
شما به عنوان پیشه دوم میتوانید کسب و کار آنلاین‌تان را راه اندازی کنید. اگر کارمند یا فرهنگ آموز و دانشجو هستید میتوانید در ساحل شغل و تحصیلاتتان سوداگری آنلاین خویش را تاسیس کنید.
اگر پیشه آزاد مشابه فروشندگی هم دارید میتوانید کسب و کارتان را در اینترنت تاسیس کنید. به عنوان نمونه ممکن است شما یک فروشگاه فیزیکی کیف و کفش داشته باشید، شما میتوانید خیلی آسان با راه اندازی کسب و کار اینترنتی‌تان محصولاتتان را در اینترنت بفروشید. برای فروش محصولاتتان به صورت اینترنتی فقط و فقط به یک فروشگاه اینترنتی دربایستن دارید. البته در پیوستگی در مورد تاسیس و ساخت فروشگاه اینترنتی پرداختیم.
اگر هیچ محصول و خدماتی ندارید باز هم میتوانید در اینترنت کسب و کارتان را راه اندازی کنید، بعد اصلا جای نگرانی نیست!
برای کسب و کار در اینترنت به هیچ مجوزی نیاز ندارید. برای همین است که هر کسی میتواند سوداگری آنلاینش را تاسیس کند.
۱۲ پیشه اینترنتی پولساز در ایران

در این مطلب ما شما را میخواهیم با پولسازترین مشاغل اینترنتی اشنا نماییم که شما خیلی آسان میتوانید با راه اندازی یگانه از این ایده ها و پیوسته ی ان زندگی خویش را متحول کنید
پس اگر واقعا میخواهید در زندگی خود تغییر و دگرگونی برپایی کنید به اتفاق ما باشید .

معرفی ۱۲ کار اینترنتی پردرآمد در ایران:

 

 

مشاغل اینترنتی

 

 

 

 

1_شغل اینترنتی 1 ساخت اپلیکیشن کاربردی :

یکی از کار اینترنتی مهم که خیلی آسان میتوانید از ان کسب درامد کنید طراحی یک برنامه ی کاربردی و خلاقانه برای گوشی های اندروید و ایفون میباشد . اگر دقت کنید میبینید که تلفن های همراه همه جا هستند و روز به روز در حال افزایش پیدا کردن هستند .

شما با داشتن یک ایده ی خلاق و جذاب میتوانید خیلی راحت به درامد فوق العاده ای در ماه برسید . سررسید گذاشتن برای طراحی یک اپلیکیشن و فروش ان خیلی ارزش دارد زیرا روشی چیره دست برای کسب درامد اینترنتی و رسیدن به درامد بسیار فوقانی میباشد .

اگر به راستی شما به برنامه نویسی اندروید و ios علاقه دارید و یا اینکه یک برنامه نویس هستید خیلی راحت میتوانید زندگی خود را متحول کنید . اگرم واقعا برنامه نویسی نیستید در ادامه ما شما را با چند کار اینترنتی که اصلا بیچارگی نیست برنامه نویسی باشید اشنا خواهم کرد بعد همراه ما باشید.

2_دومین شغل اینترنتی طراحی سایت :

یکی دیگر از پیشه های اینترنتی پر درامد و پرسود که در سطح جهان خیلی پیرو دارد طراحی سایت میباشد . البته این را بدانید که برای طراحی سایت اصلا نیازی به برنامه نویسی وب نیست شما برای طراحی سایت میتوانید از سایت ساز های مجانی و cms های مجانی استفاده کنید . خیلی از افراد اندیشه میکنند که برای تاسیس و طراحی سایت باید برنامه نویسی بلد باشند و یا اینکه اگر برنامه نویسی نمیدانند باید بابت راه اندازی و ساخت سایتشان خرج های زیادی پرداخت کنند چنانچه اصلا اینطور نیست!

شما برای اینکه وبسایت تاسیس کنید به هیچ دانش برنامه نویسی و کدنویسی دربایستن ندارید. به لطف بزرگ سیستم های مدیریت محتوا همانند وردپرس راه اندازی و ساخت سایت برای تمام افراد ممکن شده است و بدون اینکه برنامه نویسی بلد باشید میتوانید سایت تاسیس کنید. اگر شغل با سیستم های مدیریت محتوا را یاد بگیرید میتوانید با طراحی سایت درآمدزایی داشته باشید. البته برای کسب درآمد از طراحی سایت نیازی به راه اندازی کمپانی و دفتر ندارید. بسیاری از افراد توانسته اند با یادگیری طراحی سایت پیشه در خانه خود را راه اندازی کنند و به درآمد میلیونی برسانند.

اگر به جستار طراحی سایت علاقه دارید میتوانید این ایده را جهت راه اندازی سوداگری اینترنتی تان برگزیدن کنید و با طراحی سایت برای سایرین کسب درآمد کنید.

مهارت طراحی سایت اصلا احتیاج به بلد بودن علم برنامه نویسی مشابه Html , Css, js ,php و … ندارد . شما رفقا عزیز خیلی راحت میتوانید بدون برنامه نویسی طراحی سایت را یاد بگیرید و پروژه های طراحی سایت سپریدن بدهید برای طراحی سایت بدون کد نویسی میتوانید

 

پیشنهاد میکنم مقاله تعلیم ساخت سایت را مطالعه کنید

 

3_سومین پیشه اینترنتی فروش فالوور و لایک اینستاگرام :
یکی سایر از مشاغل اینترنتی پردرامدفروش فالوور و لایک اینستاگرام میباشد . میزان درآمد از سیستم بسیار بالا میباشد . شما با تاسیس این سیستم خیلی ساده میتوانید به درامد بالایی دست پیدا خواهید کرد . میزان سقف درامدزایی از این سیستم میتواند ماهانه چندین میلیون تومان باشد .

 

همان طور که میدانید شبکه ی اجتماعی اینستاگرام یگانه از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی میباشد که روزانه افراد زیادی در این شبکه ی اجتماعی عضو میشوند. شما برای راه اندازی این سیستم فروش فالوور اینستاگرام به هیچ سرمایه خواصی احتیاج ندارید و خیلی ساده میتوانید این سیستم را برای خود راه اندازی کنید . اگر این سیستم را تاسیس کنید قطعا با معاش 2 تا 3 ساعت پیشه در منزل به درآمد باورداشت نکردنی دست پیدا خواهید کرد .

 

میزان درامد زایی از این سیستم 100 درصدی است اگر همان نوع که به شما اموزش میدهیم عمل کنید بی گمان نتیجه ی مطلوب را میگیرید و به خودسالاری مالی دست پیدا خواهید کرد .

 

اگر واقعا میخواهید یک کسب و کار اینترنتی آسان با حاشیه فایده بسیار بالا داشته باشید من این پیشه اینترنتی را به شما پیشنهاد میکنم . برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید .

 

 

مطلب پیوسته : کسب درامد اینترنتی میلیونی از فروش فالوور و لایک اینستاگرام (کلیک کنید)

 

 

4_چهارمین کار اینترنتی ساخت فروشگاه اینترنتی :

چهارمین ایده کار اینترنتی برای شما دوستان عزیز داشتن یک فروشگاه اینترنتی میباشد که در مملکت ما خیلی مرسوم شده است همان نوع که میبینیم با ترقی دانش اغلب کسب و کار ها به سمت اینترنت کشیده شده اند .

 

باز هم بگم که برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی اصلا دربایستن به دانش برنامه نویسی نیست شما خیلی راحت میتوانید با چند قدم ساده میتوانید فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کنید و خیلی سریع به درامد اینترنتی زیاد فوقانی برسید .

 

در فروشگاه اینترنتی خویش شما میتوانید محصولاتی که تولید میکنید و یا محصولاتی را که دارید ارائه بدهید که این محصولات میتوانند به صورت فیزیکی و یا دانلودی باشند که محصولات فیزیکی مشابه یک طرح دستی , تابلو نقاشی , عطر , لوازم جانبی گوشی و… و محصولات دانلودی میتواند تخصص شما باشد که شما ان تخصص را در قالب فایل دانلودی ارائه میدهید و برای فروش قرار میدهید .

4_پنجمین پیشه اینترنتی خرید و فروش دامنه :
یکی سایر از کار اینترنتی خرید و فروش گستره میباشد . کسان زیادی هستند که از خرید و فروش گستره به درآمد اینترنتی بسیار فوقانی رسیده اند و این کار به زمان و سرمایه کمی دربایستن دارد . شما رفقا عزیز میتوانید با قیمت بسیار زیر یک گستره را خریداری کنید و ان را با بها بالا تری برای فروش پیمان بدهید برای این پیشه لازم است در سایت های حراج حوزه عضو شوید .

 

 

6_ششمین پیشه اینترنتی وبلاگ نویسی تخصصی :

یکی سایر از مشاغل اینترنتی با خرج ی مختصر تارنگار نویسی تخصصی میباشد . اگر به نوشتن خیلی علاقه دارید این شغل میتواند گزینه ی احسان برای شما باشد .شما با نوشتن موضوعات ویژه و با ایجاد یک تارنگار برای خودتان میتوانید به درامد بالایی برسید .

طراحی یک وبلاگ بیچارگی به دانش خاصی ندارد و شما میتوانید خیلی آسان و ساده یک وبلاگ خیلی چیره دست برای خویش ایجاد کنید . اگر موعد تایپ کردن دارید میتوانید با تایپ کردن به درامد زیاد فوقانی در ماه برسید.

 

7_هفتمین کار اینترنتی طراحی قالب و افزونه وردپرس :

یکی سایر از پیشه اینترنتی پر درامد برای برنامه نویسان وب طراحی قالب و پلاگین برای سایت های وردپرسی میباشد . اگر شما با زبان های برنامه نویسی وب اشنا هستید خیلی راحت میتوانید به درامد زیاد بالایی از طریق طراحی قالب و افزونه وردپرس برسید . میتوان گفت این کار اینترنتی میتواند به عنوان سرمایه باشد .
شما هر قالبی را که طراحی میکنید میتوانید در مارکت های ایرانی و خارجی ان را قرار بدهید و بفروشید البته شما از این روش میتوانید درامد دلاری هم کسب کنید . شما با طراحی چند قالب و افزونه وردپرس چیره دست و انتشار ان در بازار اینترنتی ایران و دانشمند مانند تم فارست و… خیلی راحت به درامد زیاد فوقانی خواهید قبض .

 

8_هشتمین شغل اینترنتی سئو و بهینه سازی وبسایت :

یکی سایر از مشاغل اینترنتی پر درامد سئو و بهینه سازی وبسایت ها میباشد . شما اگر به یک کارآزموده سئو تبدیل شوید خیلی آسان میتوانید پروژه های سئو سپریدن بدهید که درامد زیاد فوقانی دارد . این را بدانید که برای سئو و بهینه سازی سایت اصلا احتیاج به علم کد نویسی و زبان برنامه نویسی خاصی نیست .

علم سئو همانند علم برنامه نویسی نیست با یاد گیری سئو میتوانید اینده ی خود را تضمین کنید اما برای یاد گیری این پیشه اینترنتی باید زمان بگذارید الی خیلی زود به یک متخصص سئو چیره دست تبدیل شوید . سئو علمی است که از راه تجربه توسط می اید و شما باید ان را تجربه کنید به هر حال سئو نیز میتواند یک شغل اینترنتی پر درامد باشد .

 

9_نهمین شغل اینترنتی تدریس مجازی و برگزاری وبینار :

یکی دیگر از مشاغل اینترنتی پرسود و بسیار پر درامد میتواند از برگذار کردن سمینار ها و کلاس های مجازی باشد . تقاضا برای مدرسان اینترنتی بسیار زیاد است . اگر شما در زمینه ای تخصص دارید میتوانید به یک آموزگار مجازی و آموزگار اینترنتی تبدیل شوید .

تنها چیزی که دربایستن دارید این است که در مقوله ی کاری و شغلی خود باید چیره دست باشید مثلا اگر در زمینه کسب و کار اینترنتی کار و جنبش میکنید میتوانید با برگذاری یک وبینار مجازی به درامد میلیونی بسیار زیادی برسید .

تنها نیاز شما ان است علاوه بر اینکه باید در زمینه ایی تخصص داشته باشید باید یک وبسایت طراحی کنید الی بتوانید مخاطبان هدف خویش را پیدا کنید و برای انها سمینار و کلاس برگذار کنید .

 

10_دهمین کار اینترنتی خرید و فروش سایت :

دهمین پیشه اینترنتی خرید و فروش وبسایت میباشد . برای درک این مدل کسب و کار اینترنتی فرض کنید شما در گویه ی املاک و ساخت و ساز تکاپو میکنید , کسی که منزل را با قیمت ذیل تری خریداری میکند و بعد از مفتوح سازی و تعمیرات ان منزل را با بها بالا تری میفروشد . برای آغاز این پیشه میتوانید از سایت هایی آغاز کنید که در flippa.com ثبت شده اند .

 

11_یازدهمین کار اینترنتی نگارش محتوای تبلیغاتی :

یکی دیگر از پیشه های اینترنتی که خیلی از افراد در ان زمینه دارند فعالیت میکنند نوشتن محتوای تبلیغاتی میباشد که سود زیاد فوقانی دارد . سود این شغل اینترنتی زیاد بالاست زیرا کسان کمی در این زمینه تخصص دارند .

 

بازاریابی پرسانتی و بازاریابی اطلاعات محصول , اصلی ترین مشتریان شما خواهند بود زیرا این افراد برای گذرگاه شغل های شدنی برای افزایش نرخ کلیک , نرخ ثبت اسم و نرخ تبدیل وبسایتشان هستند . این مورد نیز میتواند گرد سایر از مشاغل اینترنتی با درامد بالا باشد چرا که به ازای نگارش متن تبلیغاتی خرج ی زیاد فوقانی اخذ خواهید کرد.

 

12_دوازدهمین پیشه اینترنتی همکاری در فروش :
یکی دیگر از شیوه های پولساز برای راه اندازی سوداگری اینترنتی سیستم مشارکت در فروش یا افیلیت مارکتینگ است. برای کسب درآمد از این روش شما از راه فروش محصولات دیگران درآمدزایی میکنید. بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در دنیا و حتی ایران سیستم مشارکت در فروش را برای سایتشان تاسیس کردند و مایه ایجاد یک موقعیت پولساز برای افرادی شده که هدف تاسیس کسب و کار اینترنتی را دارند.





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: